El proper diumenge dia 28 de juny, a les 18h., a la Basílica de la Sagrada Família, es celebrarà l’ordenació presbiteral de Mn. Jordi Avilés, Mn. Jordi Domènec, Mn. Vicenç Martí, Mn. Joan Mundet, i també del nostre diaca, Mn. Diego Pino.
Donades les circumstàncies actuals originades a causa de la pandèmia del Covid-19, l’accés a la Basílica serà restringit. Cal poder garantir als celebrants, els participants i les seves famílies, les mesures de seguretat adients.
Encara que no podem assistir a la celebració presencial, sí tindrem la possibilitat de fer-ho via streaming, mitjançant l’enllaç: https://esglesia.barcelona/en-directe/ Els recomanem en aquest sentit, que es connectin uns minuts abans de començar la celebració per si sorgeixen problemes de connexió.
L’Evangeli del dia de l’ordenació diu: «Qui no pren la seva creu i m’acompanya, no és bo per venir amb mi» (Mt 10, 37-42). Preguem des d’ara per tots ells, per a què ens serveixin d’inspiració com a cristians i ens ajudin a cercar l’únic camí a la nostra vida, que és el camí que duu a Déu.
Gràcies a tots!
enhorabona a tots els que serán ordenats.. especialmen a Mn. Pino, q romandrà també com a sacerdot a la vostra Parroquia.
tots hem o deberíem portar un trosset de la Creu de Jesús… de tal manera q aprenguessim a valorar i a ser mes justos en compendre el dolor i els problemes q poden afectar a tots duran el transcurs de la nostra vida.!!
Me gustaMe gusta